top of page
  • Foto del escritorclub lectura enredrat

Records de l'Horta

Si la primavera no estiguera enguay confinada demà dijous 30 d'abril haguérem participat, com cada any, en la Marxa Escolar per l'Horta. Compartim des d'ací un bonic poema d'Estellés que ens transporta als solcs, la seua olor, el seu color. Ens sumem des d'ací a la defensa de l'Horta i l'homenatge a les dones i homes que amb el seu treball asseguren la nostra salut i el nostre patrimoni.


M’estime molt de bon matí, treballar el meu hort


M’estime molt, de bon matí, treballar el meu hort, les bledes, les lletugues, els raves, les tomaques; regue els breus solcs a poalades lentes, arranque les brosses nocives.

avui deia el diari que ha arribat l’home a la lluna; m’he girat a mirar-la, vinclat sobre el solc; no he vist res i he continuat.

VICENT ANDRÉS ESTELLÉS (D’Horacianes, OC 2, p.252)


Quins records teniu de l'horta? Els compartim?


28 visualizaciones1 comentario

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page